چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403

دکتر کیانوش کوچکی نژاد مدیر عامل مجمع خیرین سلامت گیلان :

بزودی اولین همراه سرای دولتی گیلان افتتاح می شود .

 

دکتر کیانوش کوچکی نژاد  مدیر عامل مجمع خیرین سلامت گیلان :

با کمک خیرین سلامت و در راستای افزایش رضایتمندی بیماران و

همراهان، اولین همراه سرا دولتی گیلان در بیمارستان رازی رشت،

بزودی افتتاح می شود.
 

 

 

سرویس سلامت موج برنا - بیماری پروسه ای است که بیمار و همراهان آن را درگیر مشکلات مختلف می سازد و اسکان همراهان دغدغه ای است که می تواند مشکلی بر مشکلات اضافه نماید . بدون شک توجه به این مهم می تواند در آرامش بیمار و همراهان موثر باشد .

 

دکتر کیانوش کوچکی نژاد  مدیر عامل مجمع خیرین سلامت گیلان :

با کمک خیرین سلامت و در راستای افزایش رضایتمندی بیماران و همراهان، اولین همراه سرا دولتی گیلان در بیمارستان رازی رشت، بزودی افتتاح می شود.

دکتر کیانوش کوچکی نژاد  مدیر عامل مجمع خیرین سلامت گیلان در مصاحبه با خبرنگار موج برنا گفت : با کمک خیرین سلامت و در راستای افزایش رضایتمندی بیماران و همراهان، اولین همراه سرا دولتی گیلان در بیمارستان رازی رشت، بزودی افتتاح می شود.

🔹وی تصریح کرد: آمار مراجعین به مراکز دولتی گیلان مبین مراجعه تعداد زیادی از بیماران شهرستانی به بیمارستان های دولتی در استان است. بنابراین با راه اندازی همرا سرا و اسکان مناسب همراهان بیماران در این بخش می توان تا حدود زیادی باعث تسلی خاطر بیماران شد.

🔹مدیرعامل مجمع خیرین سلامت گیلان با اعلام این خبر افزود : مبلغ یک میلیارد و دویست میلیون تومان فقط برای ساخت این بنا هزینه شده است و برای تجهیز این همراه سرا و خدمت رسانی بهتر برای اسکان و افزایش رضایتمندی بیماران وهمراهان بیمار نیاز به یک میلیارد تومان میباشد.

🔹️دکتر کوچکی نژاد اولین و تنها همراه سرای دولتی بیمار در استان را داری امکاناتی از قبیل طبقه اول مرکز اطلاع رسانی و‌نمازخانه ، طبقه دوم رستوران و کافی شاپ
و طبقه سوم محل استراحت همراهان بیمار دانست .



⚘وی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از خیرین بزرگواری که تا کنون برای ساخت همراه سرای بیمار احسان و نیکوکاری کرده تا کار خیر دیگری به دستان مهربان و توانمندشان رقم بخورد خواست تا خیرین گرامی برای تجهیز این مکان که تنها جایگاه آرام بخش برای تن خسته و دل پر آلام بیماران و همراهان بیماران است  ، یکبار دیگر آستین همت را بالا زده و ما را یاری رسانند.


⚘ تقدیم به روح بلند تمام  خادمین و خیرین سلامت⚘

💎 ایثار ادامه دارد ...

🎁 علاقمندان جهت کمک به مجمع خیرین سلامت استان گیلان می توانند از راههای ارتباطی در این مسیر گام بردارند.🔻

کمک های مردمی مجمع خیرین سلامت استان گیلان:

شماره حساب بانک رفاه : ۶۹۸۷۰۱۸۴۷
شماره کارت : ۵۸۹۴۶۳۷۰۰۰۰۶۲۷۰۰
شماره شبا : IR۱۴۰۱۳۰-۱۰۰۰-۰۰۰۰-۰۶۹۸-۷۰۱۸-۴۷
بنام مجمع خیرین سلامت استان گیلان
شماره تماس : ۳۳۲۵۵۰۵۶-۰۱۳

🤳فالو👇       
@mojeborna_news
www.mojeborna.ir


 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna